Bilen får ikke strøm

Det kan være flere grunner til at du ikke får strøm til bilen, alt fra nettverket til laderen, bilen, ladebrikken, ladekabelen osv. Her er en liste over ting du kan sjekke:

  • Har du et abonnement med Movel?
  • Er det mange som lader, kan du være i kø. Da må din bil vente til det er ledig strøm i anlegget.
  • Har du endret på innstillinger på bilen din som: smart charging, tidsstyring, maks strøm eller maks batteri? Hør med bilforhandler om du er usikker.

Kontakt oss på post@movel.no, eller ring oss på vår supporttelefon på 47 50 40 41, dersom du mistenker at det er noe teknisk som er galt.

Åpningstider: Man-fre 7-22. Lør-søn (helligdager) 10-18.

Hjelpet denne artikkelen?

Dette nettstedet lagrer informasjonskapsler på datamaskinen din. Disse informasjonskapslene brukes til å samle informasjon om hvordan du samhandler med nettstedet vårt og lar oss huske deg. Vi bruker denne informasjonen for å forbedre og tilpasse søkeopplevelsen din og for analyser og beregninger om våre besøkende både på dette nettstedet og andre medier. For å finne ut mer om informasjonskapslene vi bruker, se vår personvernpolicy